torsdag den 27. juni 2013

Hæklet babytæppe

For et år siden sad jeg i sofaen, med en kæmpe mave, og hæklede, hæklede, hæklede...
Mit første større hækleprojekt var et babytæppe, inspireret af Wenche på bloggen Tusindfryd. Hun har en meget udførlig billed DIY og beskriver, at ALLE kan lære det - og det var sørme rigtigt :-)

Farvevalget var egentlig ikke noget valg.... jeg købte garn sådan efterhånden og derfor er der mange forskellige farver, i helt tilfældig rækkefølge

Tæppet måler 105 x 75 cm incl kant, som er inspireret af Attic24. 
Hvis du hækler tæpper, granny stripes og/eller blomster, så er der masser af inspiration på hendes skønne blog.






Vi bruger tæppet hver dag og jeg er super glad for det :-)




8 kommentarer:

  1. Det er simpelthen også bare så fint! Og hvor er det utroligt det ikke kommer til at se "rodet" ud på trods af de mange farver. Det er virkelig smukt!
    Jeg har også hæklet et tæppe der bliver brugt i klapvognen, til dukkerne, picknik og alt det andet sådan et kan bruges til. Poeten elsker det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Forresten! Ved du, at du har kode på, når man vil kommentere? Det gør det lidt besværligt...

      Slet
    2. Tak fordi du nævner det :-) Det prøver jeg lige at ændre ;-)

      Slet
  2. Virkelig virkelig fint :) jeg er straks gået igang selv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emma, Tak :-) Hvor skønt at du er igang :-) Har du en blog hvor jeg kan følge med? :-)
      Mange hilsner,
      Mette

      Slet
    2. Beklager mit over et år for sene svar hehe. Jeg har desværre ikke en blog, og jeg kan også afsløre at jeg endnu ikke er færdig - men næsten. Har simpelthen har et travlt travlt skoleår. Er netop kommet igang igen og nøk hvor er det smukt altså :-)

      Slet
  3. Great site you've got here.. It's difficult to find excellent
    writing like yours nowadays. I really appreciate people like you!
    Take care!!

    Feel free to surf to my site franck muller replica

    SvarSlet
  4. I like reading an article that can make people think.

    Also, thank you for allowing me to comment!

    My homepage automotive locksmith san diego

    SvarSlet