tirsdag den 18. juni 2013

Loppemarked

I søndags var sønnike og jeg på det lokale loppemarked. Missionen var, at undersøge forekomsten af legetøj. Vi har nemlig - endelig - fået ryddet (lidt) op på hans værelse, og jeg har fået ham overbevidst om værdien af, at sælge ud, af alt det gamle legetøj han ikke længere bruger. 
Aftalen var, at vi kun skulle kigge - og altså ikke købe noget.........

Den holdt cirka 3 minutter og 30 sekunder......

Så fandt jeg en af de nyere Håkon Nesser til en flad 10'er!! Sommerferielæsning som jeg måtte eje! 
Og så gik det lystigt derudaf og efter en halv times tid, fik vi en stor affaldssæk af en flink dame - for jeg kunne jo ikke længere bære alle herlighederne.... he,he. 
Godt med super standhaftige mor på indkøbstur.

Missionen heldigvis udført med succes - der var masser af legetøj, så vi booker en plads en søndag i august. 






4 kommentarer:

  1. Nej, Mette dog! Hvor er det godt du har fået startet op! Her må jeg da følge med!
    Jeg er egentlig slet ikke retro-stof fan, men det øverste med de blå/lilla nuancer er altså virkelig fint! Det kunne jeg godt se en kjole af :)

    SvarSlet
  2. Stine - du er hjertelig velkommen :-D Hvor dejligt :-D
    Jeg går og overvejer om jeg skal forsøge mig med et vattæppe eller om det skal gå til kjoler, bukser osv..... så bruger hjernen tid på det - bum, bum ;-)

    Rigtig hjertelig velkommen - skønt med en læser! ;-))

    SvarSlet
  3. Det blå sengesæt er SÅ flot - sådanne kup kan man jo ikke bare gå forbi :-)

    SvarSlet