fredag den 26. juli 2013

Legetøjspose

For noget tid siden 'surfede' jeg rundt og faldt over LeizyB's opbevaringsposer til legetøj (og alt muligt andet, hvis man har lyst).

I dag fik jeg syet den første - og jeg er helt vild med den. Fordi der kan være masser af legetøj i den! 
Den er let at tage med rundt i huset, alt afhængig af hvilket rum vi lige er i, og den klarer vist også en tur i haven ;-)
Derudover er den spændende at tage legetøj op af - hvis man er 1 år ;-)

Lisbeth har lavet en rigtig fin DIY som jeg fulgte - eneste tilføjelse var, at jeg zigzaggede foerstoffet og det blå ikea pose 'stof' sammen (nok mest fordi ikea posen havde været krøllet helt sammen og havde lidt svært ved at blive glat)

Skønt syprojekt :-D
Tak Lisbeth for skøn ide og DIY :-D







Ingen kommentarer:

Send en kommentar