torsdag den 4. juli 2013

Rod

Det roder.... som i: jeg kan næsten ikke finde tingene mere. 
I hvert ikke når jeg har brug for dem.
Billedet er fra mit sy-hjørne i vores, i forvejen ikke særligt store, kontor. 

Om to dage.... nej... om 1 1/2 døgn... tager vi i sommerhus og jeg skal nå at sy en solhat til Maja - for der er lovet SOL næste uge. Dejligt :-)

Men der ligger 6 uafsluttede projekter. Et sted i alt rodet. De skal ikke være færdige lige nu. Men det ville jo være rart med ryddet bord. Jeg har endnu ikke fundet et godt fungerende system til tråd, knapper, kantebånd, osv

Har du et godt system?

Hmmmmm må hellere komme igang ... ;-)




4 kommentarer:

  1. Åh Mette hvor jeg kender det! Jeg har absolut ingen plads til mine ting så alt bliver opbevaret i poser og placeret på forskellige strategiske steder, så det kan proppes ind i vores lille lejlighed. Aka under sengen, i tøjskabet, bag døren og i en box i reolen. Roood! Hvis jeg havde plads, ville jeg have tråd på sådan en plade på væggen med pinde i og 1000 boxe sorteret med bånd, lynlåse, hægter, knapper osv. DRØMMETÆNKNING! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahhh ja det er altid skønt at drømme :-). Min ultimative drøm, er et slags walk-in closet (stort!) med de ting du beskriver + en masse retro, Amy Butler og nu også - må jeg indrømme ;-) - Liberty stoffer, hængende i 3 niveuaer fra gulv til loft. Huuuhuuuuu - det ville være sjovt.

      Indtil da må vi vel se at få ryddet op og arrangeret os i vores hjørner og lejligheder :-D

      Slet
  2. Jeg står også overfor at skal til at indrette mit krearum nu her, men måske jeg lige skulle vise billeder af det som det er nu, på min blog her en af dagene :) Og du er da god til at sy, jeg følger hermed din blog ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi, gør det, det er altid sjovt at se før/efter billeder :-)

      Slet