lørdag den 6. juli 2013

Solhat

Så blev en ny solhat færdig og vi er klar til sommerhus og masser af sol (og jeg har masser af afledningsmanøvrer i baghånden, sådan at baby (er tanken) glemmer at hive solhat af, i samme sekund hun har fået den på... )

Det er efter Elsebeth Gynthers mønster, i retro stoffer og med gult kantbånd.

Lidt krøllet efter en tur i pusletasken (endnu et rodet sted... )


Jeg nåede sørme også at få afsluttet et par af de - utallige - ufærdige sy projekter:
- et par grønne bukser i str 80/86 (babyen vokser!)

- et par smækbukser i baby fløjl med applikationer, også EG mønster i str 1 år (færdige lige i rette tid, da 1 års dagen er i næste uge ;-)


- Junior sengetøj m pingbånd og knapper, hvor jeg endelig, endelig er tilfreds med knappehullerne, som ofte har drillet mig, og stikningen langs pingbåndet, som ofte bliver for ujævn... Må åbenbart stadig skulle øve mig i at sy ligeud... I dag virkede det :-)

Om et par timer går turen mod sommerhus og en uges ferie :-)
Rigtig god weekend/ferie til Jer :-)

2 kommentarer:

  1. Wow! Hvor er det nogle fine ting. Synes især dine applikationer på bukserne er vildt flotte og feminine. Hav en rigtig dejlig ferie og nyd nærheden med familien

    SvarSlet
  2. Tak Stine :-) Vi har en skøn ferie og vejret er jo fantastisk! :-D Applikationerne er hentet direkte fra bogen - jeg kan godt li dem ;-)

    SvarSlet