fredag den 16. august 2013

Tik-tak

Hvert ledigt minut bruges ved symaskinen og det er skønt :-) Specielt skønt er det, stadig at have barsel - og ikke mindst at pigen nu ofte sover knap 2 timer om formiddagen. Det giver så meget mere tid, end de lange perioder hvor lurene har været på sådan cirka 30 minutter..

Jeg er igang med mange ting samtidig og ideerne fiser rundt i hovedet på mig. 
To-do listen er laaaaang :-)
Sidst på aftenen snupper jeg lidt hækle- og tv-tid..... ahhhh 

Hvem ved - måske kan jeg snart vise noget færdigt frem... 
God aften og weekend :-D


4 kommentarer:

  1. Åh det ser godt ud - med mange spændende aktiviteter i gang. Sikke skønt at få lange perioder til dig selv i løbet af dagen. Glæder mig til at se færdige resultater : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) De færdige ting lader vente på sig - tænder på vej har - midlertidigt! - brudt den gode rytme. Det skal nok komme igen :-)

      Slet
  2. Skønne sager - hvor er elefanten sød! Jeg ser godt nok også frem til at Emilie begynder at sove mere end en halv time om dagen :-)

    SvarSlet
  3. Tak :-) Der kommer flere elefanter - snart! En halv time er godt nok ikke meget, - men det ændrer sig som regel, og heldigvis. Pøj-pøj med det :-)

    SvarSlet