tirsdag den 17. september 2013

Barselsgave

En lille ny dreng er kommet til i familien - dejligt :-) Jeg har længe haft et næsten færdigt babytæppe liggende... og i går aftes blev det så endelig færdigt. 

Stoffet er købt hos Malika & Rosa og en del af dem er Robert Kaufmann. Især aberne, synes jeg er fine.

 Malika & Rosa er en butik med et stort udvalg og når jeg kommer der, er indkøbene planlagt hjemmefra, da jeg har svært ved at styre det ;-) Det er lidt som om begrebet "kr" forsvinder op i det blå luft, og sammenhængen til beholdningen på bankkontoen er en by i Rusland - det eneste jeg sanser er farver, stoffer, farver, stoffer....!!! Det er et fantastisk sted :-D

Der 'sker' ret meget på tæppet, så jeg håber at den lille ny fyr er klar til en oplevelse :-)





God aften :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar