fredag den 6. september 2013

Han er i gode hænder!

I dag hentede jeg vores dejlige dreng på skolen, efter 5 dages lejrskole. 
Hold op, hvor har jeg glædet mig til det, de seneste dage. Jeg har messet for mig selv: 
De ved hvad de gør
De er dytige
Han  er i gode hænder! 

Og det havde været en rigtig god tur! Og han havde savnet os, hvilket jo er helt naturligt. Han er lige startet i skole i maj og blev 6 år i juli. Han synes selv han et stor - og det er han også i mange sammenhænge - og nu er han vist vokset endnu mere på modenheds- og erfaringskontoen. 

Jeg er stolt af ham.
Fordi jeg kender hans væsen og ved hvordan store grupper og mange nye ting kan påvirke ham.

Billedet er fra i eftermiddags, hvor vi fik en weekend is, og han havde et par hjemmesyede bukser på ;-)

God weekend :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar