torsdag den 5. september 2013

Indretning... Hvem? Mig?


Vores køkken har længe trængt til at blive skiftet ud og planen var næste år, men af forskellige årsager bliver det nok først længere ude i fremtiden.

Nu er jeg igang med at male-lappe det og har fået ideen at male gulvet. Det er et gammelt og meget slidt og virkelig ukønt trægulv.

Jeg er så absolut ikke indretningshaj og tænkte at alle I skønne og kreative sjæle i blogland, kan hjælpe mig! 
Jeg vil helt vild gerne have Jeres bud på hvilken farve I synes kunne være fed at male gulvet i.
ALLE bud er meget, meget velkomne - også de vilde (jeg tænker nemlig at male det gråt, så skub mig endelig ud over kanten!!) 

Glæder mig helt vildt til at læse Jeres kommentarer - Please :-D

PS vi har to gule Flowerpot lamper hængene over bordet ud mod haven










2 kommentarer:

  1. Hmm - hvad har I ellers af farver i køkkenudstyr og den slags?
    For nylig så jeg en boligreportage, der viste et køkken med lyseblåt gulv - det var SÅ fint, og det ville faktisk være rigtig lækkert op mod de gule flower pots ((næsten) komplimentærfarver). Hvis min mand gav mig lov, var det det jeg ville kaste mig ud i ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine! Jeg lader lige lyseblåt stå på den mentale lystavle lidt - jeg synes rigtig godt om ideen. Den var jeg ikke selv kommet på.. ;-) Super godt forslag - tak :-)))

      Slet