onsdag den 25. september 2013

Patchworktæppe

Mit 3. patchworktæppe er til Maja, og det har været skønt at finde og sammensætte retro stofferne. Undervejs har jeg måtte erkende at behovet egentligt er et større tæppe ala Nicolais - så nu må jeg snart igang igen. Det her tæppe bliver enten til bilen eller det antarktis-kolde vinterkøkkengulv...

Spekulerer nogle gange over hvordan familien har overlevet, før krea og der-med-også tæppemani overtog store dele af mit liv...?
Må virkelig have været koldt...

God aften :-)



6 kommentarer:

  1. Hold nu op det er flot - total fed sammensætning - farverigt og alligevel afdæmpet på den måde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina Viki - det var også sjovt at 'sætte sammen' ;-)

      Slet
  2. Og ja - fatter heller ikke hvad vi gjorde før mine tæppeflip :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej... verden var et koldt sted før i tiden ;-)

      Slet
  3. Hvor er det bare lækkert, Mette! Jeg siger det igen: Jeg er ikke retrostof-fan, men det der er altså flot :)

    SvarSlet
  4. Tak Stine :-D Det er sjovt at lave og jeg bliver nok snart nødt til at lave et mere.... ;-)

    SvarSlet