mandag den 23. september 2013

Vandfaldssikret!

Det er de sjoveste ting småbørnsmødre går op i....
Med mega forkølelse og tænder på vej, står der et vandfald af savl ud af munden på Maja ;-)
Jeg fandt et mønster frem, fik det tilrettet lidt i størrelsen, kom i tanke om noget regnstof jeg havde liggende og endte med en 3-lags savlesmæk - og det virker!! :-)
Den bliver selvfølgelig våd i det yderste lag, men det går ikke igennem. Dejligt...

De senste dage har jeg lavet en bestilling på 8 stk til en fra mødregruppen.
Laver vist lige en ekstra, så der er 3 af hver :-)


5 kommentarer:

  1. Hvor er de søde :) Og super smart med en vandtæt, så man ikke skal skifte konstant.. den savleperiode kan jeg alt for tydeligt huske ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nicoline :-) Hvor længe er det nu savleriet fortsætter... der er så meget jeg har glemt ;-D

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  2. Hvor sejt! De er rigtigt fine :-)

    SvarSlet