fredag den 11. oktober 2013

3 x gaver

Gaver til tre dejlige kvinder skal afleveres de kommende dage.
De er lavet med inspiration fra Sidsel Sangilds "til en uden ærmer" 
Jeg har været liiiige hurtig nok da jeg læste opskriften og mønsteret er derfor ikke det originale Sidsel mønster.

Udformningen er til gengæld Sidsels og den fungerer rigtig godt, synes jeg. Især fordi elasticiteten gør at den vil passe langt de fleste hænder :-)

Garnet er det skønne Lama uld fra www.strikkebogen.dkEt garnnøgle passer lige til et sæt håndledsvarmere, med 36 masker i længden. 

Jeg synes det er et skønt garn og har heldigvis lidt mere på lager.

God fredag :-)





2 kommentarer:

  1. Jeg er jo en af de heldige kvinder! Elsker dem! Super seje på den fine måde og dejlig varme. Tak Mette!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt Pia - det er jeg glad for :-)

      Slet