fredag den 18. oktober 2013

Århus tur

Har været i Århus og hente nedenstående stoffer :-D



Når vi nu var i Århus, blev vi et par dage og hyggede os med ture i Århus centrum, i Tivoli Friheden, på Aros, og i Den Gamle By, på cafeer og lidt shopping. 
Flere ture forbi Smuksak, hilste på Tine og Line, og blev fristet af det superfine og lækre udvalg.
Lige før færgen gik hjem, nåede jeg heldigvis forbi Yarnfreak, og blev endnu mere fristet....
Nogle virkelig dejlige dage og vi mødte bare flinke og glade mennesker overalt :-)

Lidt hækling blev det også til undervejs - sæt m håndledsvarmere og pandebånd er en gave og pandebåndet er lavet efter Stines fine DIY. Nu håber jeg bare det passer modtageren (simpelthen så svært at huske/vurdere hvor stort andre menneskers hoveder er...)


Nicolai skulle have en hue, og den er hæklet efter dette mønster. Huen fik dog et par ekstra striber i længden, da den ellers var blevet lige det korteste. Og så sagde drengen ja tak til et par håndledsvarmere :-) 
Begge dele er hæklet i det dejlige Lama uld fra www.strikkebogen.dk





4 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig hyggeligt :-) hvor er det en fin hue og håndledsvarmere Nicolai har fået. Har tilmeldt mig som fast læser og glæder mig til at følge de lækre ting du hækler og se hvad du får ud af det søde stof. Er d fra Lines butik?
    Hilsen Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line, Tak og velkommen til, dejligt du vil læse med :-)) Det gule stof med aber er fra Tine/Bybørn og resten er fra Line :-). Jeg har lige set på din blog at du bor i Sønderborg, - hvor jeg er vokset op! Det er sådan en dejlig by, og jeg kommer der stadig et par gange om året. Har meldt mig som læser hos dig også ;-)
      Mange hilsner,
      Mette

      Slet
  2. Jamen altså nogle skønne køb! Og så er jeg lidt vild med, at du tager til Aarhus for at købe stof.... og så kunne man jo også lave andet i byen ;-)
    Og hvor er de hæklede ting blevet fine. Synes håndledsvarmerne er SÅ seje! Dem må jeg altså snart prøve at få på pinden!

    SvarSlet
  3. Tak Stine :-) Håndledsvarmerne er rigtig gode her i overgangen til vinter :-) Og ja, nogle gange må man jo rejse for at få det man må eje ;-)

    SvarSlet