fredag den 4. oktober 2013

Frokostcafe i Århus?

I efterårsferien tager vi til Århus og jeg glæder mig virkelig meget :-D
Det er mange år siden, jeg sidst var i byen og derfor kender jeg ikke til cafeer osv.
Mon en af Jer kan anbefale gode cafeer i Århus til en dejlig frokost?

Meget gerne med mulighed for udsyn til barnevogn, ikke alt for høj musik, en god burger, og ikke mindst - en fantastisk kaffe at slutte af med. 
Ja... jeg beder om meget :-)

En af grundene til at jeg glæder mig SÅ meget til Århus turen er naturligvis, at jeg skal i Smuksak og se det skønne udvalg. Tror jeg må sende resten af familien på tur imens, så jeg har god tid til at ose.

En anden årsag er, at jeg fortsat går hjemme med Maja. Det er skønt, med skøn på..... og så kan jeg mærke, at jeg har et større og større behov for at komme på udflugt ;-) Både i Danmark, men også til udlandet... Drømme er der mange af ;-)

Lige nu har jeg snuden rettet mod Århus

God fredag :-)

P.S. Hvis du har gode forslag til krea shopping i Århus eller gode børneaktiviteter, må du også meget gerne ligge en kommentar :-)

Tak :-D




2 kommentarer:

  1. Ej, hor lyder det dejligt med sådan en lille tur. Jeg har ingen erfaringer at dele ud af, så jeg vil bare sige god tur :-)

    SvarSlet