fredag den 25. oktober 2013

Glæde og gave

Jeg er gang på gang blevet glad og overrasket over den positive stemning, og ikke mindst hjælpsomheden i blogland. 
Det er så dejligt :-D 

I går mødtes jeg med Stine, som har bloggen Poeten og Stinemor, og det var enormt hyggeligt.
Jeg blev overrasket, og helt vild GLAD for den fine, fine gave, Stine havde med til min datter Maja. 
De sødeste risposer, med hendes navn på - og de er helt enormt populære hos den unge dame ;-)
Faktisk så meget, at jeg havde svært ved at få taget billeder af hende her til eftermiddag. 

Risposen på hovedet fløj af lige så hurtigt jeg fik den op, med et hvin, så det ringede for mine ører... :-D

Tusind tak til Stine for den dejlige gave :-D








2 kommentarer:

  1. Hun er altså simpelthen så sød, Mette! Jeg er kun glad for, at de kunne bruges, og meget glad for, at du tænkte på mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Poserne er forsat det helt store hit - også hos storebror, især fordi han kan få lillesøster til at grine - og det er dejligt :-D Så de bliver virkelig brugt og vi er meget glade for dem :-)

      Slet