onsdag den 9. oktober 2013

Til en uden ærmer - sådan næsten....

Jeg har hæklet en gave til en veninde. Det er den lange variant af Sidsel Sangilds "Til en uden ærmer" fra bogen "Hæklede gaver". Den er hæklet i grå Drops Alpaca, som er skønt og blødt, og hæklet sammen med en pink (som er så glad, at den bliver selvlysende på billederne)

Her til morgen var jeg inde på www.paakrogen.wordpress.com og kunne til min overraskelse se, at der er en rettelse til opskriften - jeg har overhovedet ikke bemærket at der skulle være problemer...

Derudover blev jeg klar over, at jeg slet ikke har fulgt opskriften..... Da jeg så billederne fra Lutter Idyl....
Jeg har glad fortsat med at hækle stm i fm, og omvendt...! Og halvdelen af mønsteret er altså stm i stm og fm i fm.... Heldigvis har jeg da været konsekvent og fejlet hele vejen igennem. Også i de 3 andre sæt håndledsvarmere, jeg har næsten færdige....!!
Ohhh well...

Man kan ikke vinde hver gang.
Og de er i hvert fald bløde og varme!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar