fredag den 22. november 2013

Sy til din baby - Hækle og retro LOVE

I efterårsferien var vi i Århus og jeg havde glædet mit til at besøge Yarnfreak - skøn, skøn, skøn butik  :-)))

Desværre havde vi en færge vi skulle nå, så jeg havde slet ikke tid til, at ae garnerne i det omfang som jeg ønskede, og som garnerne havde fortjent. Jeg nåede dog, at kigge lidt på det skønne Semilla, som er økologiske uld, og vel hjemme i sofaen, fik jeg lavet en bestilling på Yarnfreaks babytæppe. Jeg er i fuld gang, men når nok ikke, at blive færdig inden udgangen af November - derfor bare lige et sneak peak af garnet.



Jeg har stor glæde af mine hæklede tæpper og bruger dem dagligt. Da min søn var lille, var jeg endnu ikke ramt af krea-feberen, men heldigvis fik vi to hæklede tæpper fra da min mand var spæd, som min svigermor havde gemt. Vi har dem stadig, og jeg håber at kunne give dem, og de tæpper jeg laver, videre til mine børn når de engang skal være forældre. Det synes jeg kunne være dejligt :-)

I en lidt anden, men også dejlig kategori:
Maria med bloggen Min mors mirakler har lavet en aldeles fantastisk give-away, hvis man er typen hvis hjerte jubler over retro stoffer. Det er jeg, og jeg krydser MAX fingre!




2 kommentarer:

  1. uh det er nogle lækre farver… Glæder mig til at se det tæppe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja jeg må se at blive færdig med det, nu det begynder at blive koldt :-)

      Slet