lørdag den 9. november 2013

Sy til din baby - hæklet ugle

Da Maja var nyfødt hæklede jeg en ugle til hende efter Frk Maj's Dizzy Owls DIY

Midt i amning, amning og amning, nåede jeg ikke at få pyntet den færdig, men den har nu fungeret fint alligevel - blevet gnavet i og kastet med ;-) Den er blevet vasket rigtig mange gange, og den bærer præg af den megen kærlighed ;-) (nederste billede)

De seneste dage har jeg hæklet en ny, som Maja får i adventsgave (øverste billede)

Den er lidt større da jeg har taget to runder fastmasker, hver gang opskriften siger en. 
Et hyggeligt projekt som sagtens kan laves af garnrester - hvis man 
skulle ligge inde med sådan noget ;-)







6 kommentarer:

  1. Den er da charmerende, også i den gamle ufærdige variant ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg overvejde faktisk om jeg ville vise dem frem... ;-)

      Slet
  2. Hvor er den dog sød, den nye! Den skal hun nok blive rigtigt glad for, selvom den gamle nok har en særlig plds i hendes hjerte ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine - vi beholder nok den gamle indtil den falder fra hinanden ;-)

      Slet