lørdag den 9. november 2013

Vinder(ne) af elefant give-away

Tusind tak for Jeres deltagelse og søde kommentarer til min elefant give-away :-D

I løbet af ugen bad jeg Nicolai, om han ville trække vinderen af min elefant give-away, og det er et emne vi har talt om de efterfølgende dage. Især hvordan det skulle gøres, - han havde mange gode ideer og glædede sig tydeligt.

At trække vinderne var simpelthen så fantastisk spændende, både for Nicolai og Maja, så de fortsatte indtil skålen var tom...


Og det viser sig, at min søns gavmildhed ingen ende vil tage, så der er 3 vindere  -  der kan man bare se.... ;-) 

Nr 1. Lola, som har vundet elefant nr 9
Nr 2. Camilla, som har vundet elefant nr 2
Nr 3. Stinemor, som også ønsker sig elefant nr 9

Jeg har sendt en mail til Jer for at få Jeres adresser. 
Stine, jeg sender dig nogle forslag til ørene på din elefant, da jeg desværre ikke har mere af stoffet til elefant nr 9's ører. Og så ryger den gennem maskinen hurtigst muligt :-)

Elefant nr 9

Elefant nr 2


Og nu er resten af elefanterne til salg for 100 kr - du kan se mere her




4 kommentarer:

  1. Jeg siger tak til Nicolais gode flair for at trække vindere. :-) Glæder mig til at modtage den. :-)

    SvarSlet
  2. Hurra, det er første gang jeg vinder noget :) tak til Nicolai.

    Jeg har ikke modtaget en mail fra dig. Jeg prøver lige at sende en til dig.

    SvarSlet
  3. Jeg er altså en heldig én. Synes det var en vældig god idé, at Nicolai trak mere end én vinder ;-) TAK!

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt :-D Fluks lå der svar fra vinderne i min mail og elefanterne er nu på vej til Jer :-)

    Igen - tusind tak til Jer som deltog og Jeres dejlige kommentarer :-D

    SvarSlet