søndag den 8. december 2013

Julestemningen sniger sig ind... og en anbefaling

Julestemningen er ved at snige sig ind på mig og i går aftes fik jeg lavet adventskransen helt færdig, med mos fra haven (fra et sted hvor der kunne have været græsplæne.. :-)

Jeg har noget tid luret på diverse papir-dims rundt omkring i blogland, og tænkt at jeg nok ville ende med at sparke hårdt til noget, hvis jeg forsøgte mig... 10 tommelfingre und so weiter...

Meeeen det gik meget godt og jeg hyggede mig to aftener med papir, saks, lim og radio. Det er bestemt ikke sidste gang :-)

Kan i øvrigt varmt anbefale Zornigs Zone på radio 24-7. 
Jeg har lyttet med i et års tid, og synes at Lisbeth Zornig er en formidabel kvinde. Hun interviewer mennesker, som på den ene eller anden måde, har levet udsat. Og hun gør det med en varme og respekt jeg sjældent oplever i medieverdenen. Det er hjerteskærende beretninger, men også fortællinger om mennesker som kæmper og kommer igennem. Mine forestillinger (og fordomme) får en på sinkadusen og mange af fortællingerne rumsterer i mit hoved flere dage efter.

I december samler Zornigs Zone op på de bedste historier fra året, og du kan lytte til programmerne når det passer dig via www.radio24syv.dk 







2 kommentarer:

  1. Hva for 10 tommelfingre?? Det er da blevet super fint det du har fået produceret - selv har jeg også været i gang med papiret i dag - gik en anelse juletræsamok ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha tak - men de er der, alle tommelfingrene. Især hvis tingene bliver for små... så vokser de bare frem :-D
      Tror også jeg må prøve et juletræ en dag ;-)

      Slet