torsdag den 30. januar 2014

Jersey love

Siden jeg sidste torsdag købte en ny symaskine og fik ordnet min overlocker, har jeg klippet og syet i både nye og "gamle" jersey stoffer, jeg har haft liggende længe, fordi min gamle maskine ikke rigtig magtede opgaven.
Og hvor ER det bare SKØNT med maskiner som duer!

Længe har jeg glædet mig til at sy af de fine gule aber, som jeg bare er vild med. Det er et T-shirt mønster som er forlænget lidt så det er en kjole. Fødselsdagsstoffet er syet i raglan T-shirt mønster og ligeledes forlænget. 
Vi glæder os til varme og kjole vejr herhjemme :-D











15 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine :) Ja, man kan næsten ikke leve uden symaskiner der duer ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla - nej, de maskiner er bare så gode! ;-)

      Slet
  2. Fine kjoler! Flot med brun rib på den gule kjole.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina - den gule/brune kombination er en yndling hos mig :-)

      Slet
  3. Hvor er de fine. Jeg er helt vild med kjoleformen. Hvilket mønster er fødselsdagskjolen efter?
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line :-) Fødselsdagskjolen er Minikreas raglan T-shirt mønster i A-form og forlænget :-)

      Slet
    2. Tak Mette. Jeg må vist ha fingre i det mønster

      Slet
  4. Hej Mette. Hvor er den blevet fin din abekjole. Jeg har ikke set stoffet blive brugt til kjole før, men det er da vildt godt. Elsker de gule/brune farver :)

    Hvis du skal bruge mere jersey så har jeg de sidste rester til 89,- pr. meter, men det er kun på instagram, men så kan du altid sende mig en mail, så skal jeg sende dig billederne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tine :-) Glæder mig til at få stofferne i næste uge ;-)
      Mange hilsner,
      Mette

      Slet
  5. Niiiiiiice til det hele (inkl. det med ny maskine og fikset overlocker! Så er du da vist unstopable!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha,ha ja - det har været stof overalt den seneste uge - nu er jeg ved at være igennem den værste "rus" ;-D

      Slet