søndag den 26. januar 2014

Retro stof til salg

Gennem det seneste 1½ år har jeg fået købt en større mængde retro stoffer og jeg er lidt ved at drukne, og må sande at jeg ikke når, at få syet af det hele. Derfor sætter jeg nu dele af lageret til salg. Du kan læse mere og se alle stofferne på siden Stof salg.



Jeg har derudover en skråstol til salg med hjemmesyet betræk. Det er en gammel BabyBjörn skråstol, hvor jeg har sprættet det gamle betræk op og lavet et nyt i kraftigt bomuldslærred. Der er et fleece lag som foer og lukkestykket er Amy Butler stof.




Den koster 100 kr og kan hentes i Værløse eller på min mands arbejdsplads tæt ved Nordhavn station.
Skriv mig en mail på mette@madvig.dk 

Rigtig god søndag :-) 

2 kommentarer:

  1. Tak for stoffet - det er SÅ fint... jeg glæder mig til at lege med det ;-)

    Er skråstolen solgt??? Ellers er jeg meget interesseret.. min kæreste arbejder i Farum, så han kan snildt lige snuppe forbi og tage den med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nicoline, dejligt med stoffet :-) Stolen er ikke solgt så din kæreste er velkommen til at komme forbi og kigge på den :-) Bare skriv en mail om hvornår det passer ham bedst :-)
      Mange hilsner,
      Mette

      Slet