tirsdag den 25. februar 2014

Månedens mønster - februar - Jacob bukser

Via Trine / Groovy Baby and Mama har jeg fundet www.zonen09.com som laver de sejeste 70'er inspirerede mønstre :-D Waauuuu, der er nogle skønne mønstre.

Jeg har syet bukserne "Jacob" til Nicolai - han skal være detektiv til fastelavn og bukserne er en del af hans udklædning. 
Han kommer til at bruge dem bagefter også - de klæder ham super godt, synes jeg, og han kan li dem. Jeg er ærlig talt liiidt stolt over at have produceret sådan et par rigtige bukser - med lynlås "und alles"! :-)

Der følger en udførlig instruktion incl billeder, med mønstret, og det er selvfølgelig en stor fordel. Jeg havde lidt udfordringer ved lynlåsen, og måtte læse og forsøge mig frem længe.....  Til sidst faldt tiøren, he-he, og så er det jo indlysende ;-)

De er syet i mørkebrun twill (jeg har enormt meget lyst til at sætte store orange/gule blomster på dem!) og billederne nedenfor er ikke særlig gode. Jeg har tænkt, at få taget billeder udenfor i dagslys snarest, så I kan se detaljerne. 

Ellers tag et kig på Jacob mønstret her hvor der er flotte billeder

Sharon, som er kvinden bag zonen09, har lovet at Bas mønstret snart kommer i engelsk version - jeg står klar :-)

Rigtig god solskinsdag! 







9 kommentarer:

  1. Hvor er de lækre Mette! Du er jo vildt god at du kan sy "rigtige" bukser - er helt med på hvad du mener. De er så smarte.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina :-) ja det er lidt ligesom at rykke op i en ny klasse, eller noed ;-)
      Min nye symaskine og dit gode initiativ med at prøve et nyt mønster hver måned, gør at der sker noget - så tak for det ;-)
      Kh
      Mette

      Slet
  2. Hvor er de fede!! Super fedt med lynlås und alles... og ikke bare rib eller elastik i taljen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina Viki :-) Ja den lynlås, haha, det skulle jo prøves på et tidspunkt :-)

      Slet
  3. Wow, sikke et flot stykke arbejde! Jeg er helt vild med dem og de passer ham så fint

    SvarSlet
  4. Tak Stine :-) Ja de passer ham nemlig rigtig fint, og kom da også på i skole - og nu skal de så allerede vaskes.. :-D

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor er de flotte... de sidder rigtig pænt på ham :)

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet