torsdag den 27. marts 2014

Hæklet babytæppe

For nogle uger siden, var vi til barnedåb. Den lille pige ønskede sig et hæklet tæppe, meget gerne i uld, så det skulle hun selvfølgelig have. 
Da jeg første gang hæklede tæppet havde jeg lidt udfordringer med mønstret, fordi jeg fik talt forkert indimellem.... eller... jeg glemte nok at tælle. Denne gang gik det meget lettere og jeg måtte kun trevle ganske lidt op - hep-hep :-D
Garnet er Semilla økologisk uld i farverne magenta, hindbær, koral, lys rosa, mosgrøn, mint, lavendel og demin.





3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare sødt :-))))) Flotte detaljer, flotte farvekombinationer og flotte sting (eller hvad det nu hedder på hæklesprog?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lilly :-) hihi det hedder masker på hækle sprog :-)

      Slet
  2. Hvor er det fint og forårsagtigt i farverne.

    - Anne

    SvarSlet