søndag den 13. april 2014

Kaffe servietter

Jeg har længe beundret Karen Klarbæks arbejde med at samle på hæklede kaffe og frokost servietter.
Det er da fantastisk at have så mange skønne opskrifter tilgængelige! Tak Karen :-)

Så er det bare at vælge og gå igang...

Indtil videre har jeg hæklet 4 kaffeservietter. Jeg synes de er såååå fine og spekulerer på hvor jeg mon får dem brugt. Tænker: en kop kaffe og en snack på terressen til sommer... hmm :-D

De er hæklet i Cotton 8 fra www.yarnfreak.dk i farverne hindbær, orange, koral og kanariegul.





6 kommentarer:

  1. Tak for et fint indlæg.
    Det er sjovt nok også en af mine yndlingsmodeller du har valgt.

    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen :-) Mønstret er så fint med vingerne, synes jeg. Men det var svært at vælge mellem de mange fine opskrifter :-)

      Slet
  2. Hvor er de fine :-) skønne farver!

    SvarSlet
  3. Tusind tak Helle - ja det er forårs- og solskinsfarver ;-)

    SvarSlet
  4. De er virkelig fine! Jeg får sådan en lyst til at lære at hækle når jeg ser sådan nogle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte :-) Jamen det er jo til at lære - jeg begyndte at hækle for 2 år siden og har lært det via DIY på blogs og små videoer som kan findes på nettet. Og der er flere og flere hækle cafeer rundt omkring synes jeg. Det er hyggeligt og jeg er faktisk blevet lidt afhængig... Håber at du kommer igang :-)
      Mange hilsner,
      Mette

      Slet