søndag den 20. april 2014

Nye bukser

Jeg syer fortsat på Majas forårs/sommer garderobe.
Her de seneste to par bukser: de gule er i lidt kraftig twill med den sidste rest af noget dejligt retro stof (snøft), de pink er i en let twill med et noget større stykke retro forneden (den har jeg nemlig mere af :)

Hun nåede at have de pink på i omkring 10 minutter, så var der kuglepen krusseduller på den ene lomme.... så kan jeg lære at holde skriveredskaber (som har svært ved at gå af i vask) væk fra barnerækkevidde :-D






6 kommentarer:

  1. Jeg har en del af det gule retrostof hvis det er ;0)

    Begge par bukser er blevet virkelig skønne! Men ærgerligt med kuglepennen :0(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ooohhhhhh - det må du ikke sige.... jeg har forbrugsstop... hmmm nå, hvis jeg ikke kan nære mig sender jeg dig en besked :-D Det er sådan nogle skønne farver
      Og tak :-)

      Slet
  2. Hvor er de fine :-) super skønne med retro detaljerne og lommerne!
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line - retro stoffer er generelt bare skønne synes jeg, og så ville jeg have noget andet end twill i taljen, så det ikke blev for stift ind mod den bløde mave ;-)

      Slet
  3. Super fine bukser og god idé med retrostofferne! Måske kan du redde bukserne med krudseduller ved at stryge strygestof klippet i fint motiv ovenpå? (A la Laralils babybukser med løven)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og sikke en god ide Stine - tak :-) Jeg har faktisk strygestof liggende :-)

      Slet