onsdag den 16. april 2014

Vimpel tradition starter her...

Jeg har fejret fødselsdag for nylig og besluttede, midt i alle forberedelserne, at nu skulle vi have en tradition for vimpler til fødselsdag. De ser så festlige ud, og vups, var jeg igang med en mindre overspringshandling ;-)

Jeg fik også lavet en nogle meter papir guirlande, og små hjerter til bordet.
Godt at maden var bestilt udefra, med alle de meget-meget vigtige krea ting jeg pludselig skulle lave :-)

Kommoden er nymalet og den er i hvert fald blevet grøn (som vi grinende siger til hinanden), væggene er også nymalede og nye billeder undervejs, derfor ser det lidt bart ud.






6 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud det hele! Skønne farver og lækker kommode!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine :-) Kommoden har stået og ventet på maling i flere år, så vi er alle glade nu ;-)

      Slet
  2. Sikke et farverigt gilde! Flot ser det ud (og håber at I nød dagen) - jeg gik også vimpel-amok til Bettefisens navngivningsfest for lidt over et år siden. Det pyntede SÅ meget på den overdækkede terasse - så jeg er også klar fortaler for disse skønne lange farverige 'indfald' ovenfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var en dejlig dag :-) Ja de gjorde virkelig arbejdet godt og fik også lov at blive hængende en uges tid. Og præcis, de kan jo bruges udenfor også, og de kommer med i sommerhus hvor børnenes fødselsdag bliver fejret :-)
      God bededagsferie

      Slet