fredag den 30. maj 2014

Der hækles fortsat...

For et par uger siden bad jeg om Jeres hep-hep sådan at jeg kunne blive færdig med at hæfte ender. Jeg blev FÆRDIG takket være Jeres skønne kommentarer :-D
De havde en underfundig effekt.

Da jeg skulle i gang med at hækle sammen, fandt jeg dog ud af, at der måtte en omgang fastmasker på hver lap... 140 stk - værsgo at gå igang - igen....

Nu hækler jeg fastmasker på 10 ad gangen, hæfter enderne MED DET SAMME... og langsomt skrider det fremad :-)

Billedet er fra i går eftermiddags, på teressen, med kaffe indenfor rækkevidde og sol på tæerne :-D


14 kommentarer:

  1. Det bliver så skønt her til sommer med de farver :) Men puha sikke et projekt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et sommerprojekt :-) Og jeg vil gerne snart hækle kanten... :-D

      Slet
  2. Det ser godt ud:-)

    SvarSlet
  3. Det er bare flot, er det hæklet i bomuldsgarn?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette - ja det er bomuld, det meste er Drops Safran (rester fra et tidligere projekt) og så er der noget fra Søstrene Grene og noget fra www.yarnfreak.dk i bomuld 8. Lidt en blandet landhandel, men det fungerer ok, især fordi jeg holder det hvide garn i samme slags

      Slet
    2. Tak for dit svar, det bliver nok mit vinterprojekt!

      Slet
  4. Det blir simpelthen så skønt det tæppe - jeg er helt vild med den lethed det har over sig pga al det hvide rundt om farverne ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina Viki :-) Ja jeg er helt enig med dig i at det hvide gør at de mange farver fungerer fint sammen (og der er ret mange, hvor jeg også undervejs har tænkt at den kombination: den går ikke - men så kommer det hvide på, og det er okay)

      Slet
  5. Det bliver så fint - og skønt, at du slipper for enderne i denne omgang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte :-) Ja, DET er dejligt :-D

      Slet
  6. Alt det tekniske fatter jeg ikke en brik af (kan hverken hækle eller strikke), men det lyder som noget af en omgang oven i den anden omgang!!! Godt du er på rette vej, og du siger bare til, hvis du har brug for endnu en omgang hep-ning - altid til tjeneste :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak Lilly :-) Lige nu kører jeg den igennem på stædigheden :-D

      Slet
  7. Det bliver bare så FLOT!!! Og hvor lyder det altså bare hyggeligt - terrassen, hækle, kaffe og sol... jum jum :)

    Mvh. Anja

    SvarSlet