torsdag den 8. maj 2014

Flere bukser

Som I måske har læst tidligere, går Maja ikke endnu, da hun har hypermobile led. Til gengæld skubber hun sig afsted på bagdelen - hun er hurtig! Og det er skønt for os alle, at hun kan komme rundt. 
På biblioteket, skolen, fliserne, græsset, fortovet, sandkassen - you name it. Udenfor har hun stadig - for det meste - et par overtræksbukser på, men alt i alt slider det bare på bukserne.

Derfor endnu to par bukser. Det mønstrede stof er en rest jeg købte af Anna - skønne, skønne farver, og lidt sjovt hvor forskelligt resultatet bliver med det grønne og pink stof, synes jeg.

Klokken har passeret midnat, så rigtig god "lille fredag" :-D



4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fede, Mette! Og ja, der må godt nok blive sliiiidt nogle stoffer, når den bette møffer sig frem på den måde. (jeg skal i øvrigt have indhentet meget af det forsømte her på din blog - det ser jeg frem til.) Tror da jeg skal have investeret i det mønster også....de er så seje! Fine farvekombinationer :-))) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok, kan det mærkes, at jeg KUN har fået et krus kaffe i dag? Jeg læste det som om, at du havde købt selve mønstret af Anna. Do'h! Ikke noget at sige til, at jeg ikke lige kunne finde det på hendes side....jeg tror, jeg smutter ud og henter mere mokka ;-/

      Slet
    2. Åhh ja, der skal kaffe til!! :-D
      Mønstret er fra Minikrea og så har jeg bare klippet det over x centimeter fra nederste kant, til det mønstrede stof :-)

      Slet
  2. De er virkelig flotte og det er sjovt, som du siger, med det forskellige udtryk de to farver giver :)

    Mvh. Anja N

    SvarSlet