mandag den 5. maj 2014

Hvor heldig kan man være...

Jeg er sådan en som aldrig vinder noget..... lige indtil jeg begyndte at blogge!
I november og december var jeg den heldige vinder af ikke mindre end fire give-aways! Det blev bare ved og ved og ved..... :-) Og her i starten af året endnu en.
Ialt 5 dejlige gaver på under 1/2 år - fuldstændig FANTASTISK :-D

Chokolade fra Mor med Meget Mere Så fik vi skudt julemåneden godt igang!


En meget fin hest fra b for Bjørn. Vi er fans af Annas fine trædyr herhjemme og da hesten jeg vandt er en test og ikke 100% økologisk, så er hesten min (og står midt i rodet på mit sybord).
Billedet nedenunder viser Majas samling af Annas 100% økologiske trædyr - og der er blevet gnavet godt i dyrenes ører ;-)
Anna har solgt dyrene via Designkartellet i Brønshøj men er vist igang med at flytte, så hvis du er interesseret så kig på hendes blog. Du kan se en lang række af hendes dyr her.

Et gavekort til Løgismose produkter fra Netto hos Binemor. Libbie spurgte hvad vi ville købe og jeg svarede vist "Chokolade!" for den lilla og orange chokolade fra Løgismose er mine absolut yndlinge! Så det blev til chokolade - til lageret forståes - og god kaffe :-D


Maja ved hvad der er godt! :-)
Vi lavede bl.a. de skønne LCHF kokostoppe med mørk chokolade fra Janes nye bog. Det var planen at tage billeder.... men altså, host-host.... pludselig var de væk. 


En skøn, skøn RonRon, træbil hos Tanker fra Anker, som bruges af begge børn. Vi holder øje med hvornår Ronnie får sat bilen i produktion, via facebook og Ronnies hjemmeside.
Bilen består af en række dele, kan skilles ad og bygges op på ny, til en ny bil (selvfølgelig afhængigt af hvor mange dele man har). Jeg synes det er en skøn ide og vi ser gang på gang, hvordan legetøj med mange muligheder, giver mange timers leg, hvorimod legetøj som kun kan én ting, hurtigt mister interessen.


Her for nylig vandt jeg endnu en dejlig give-away, denne gang en hjemmelavet fugle uro hos Mumma. Den hænger nu på Nicolais værelse, og både han og jeg er rigtig glade for den. Jeg kan altså godt lide de hjemmelavede give-aways, de er så hyggelige :-)



Tusind tak til alle givere :-)




3 kommentarer:

  1. Hvor dejligt, Mette - det er dig i alle fald VEL UNDT! Jeg har kigget SÅ MANAGE GANGE på Annas øko-dyr......måske det er på tide også at investere i et par stykker! ;-)

    SvarSlet
  2. De er så fine, Annas dyr - jeg har bare skrevet dem på Majas ønskeliste - hun er jo for lille til selv at ønske, så hendes ønsker ender med at være en liste af hvad jeg ønsker mig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he he - den slags 'børneønsker' kender jeg udmærket godt ;-) Tak for de varme anbefalinger!

      Slet