torsdag den 26. juni 2014

Flere legetøjsposer

Nicolais samling af LEGO vokser og i et forsøg på at få mulighed for oprydning (bare indimellen...) blev vi (jeg) enig om at der skulle et par nye legetøjsposer til. De er syet for et par uger siden.

Den her gang har jeg valgt ikke at folde kanten ned (det kan selvfølgelig bare gøres) for at de kan indeholde mere.

Stoffet fik jeg af min søster for noget tid siden, og jeg synes det er virkelig flot. Der er mere og jeg går og tænker lidt over hvad der skal ske med det...







4 kommentarer:

  1. De er super flotte. Hvad har du i til at stive dem af?

    SvarSlet
  2. Tak Ditte, Jeg har brugt de blå poser fra IKEA og DIY fra Leizy B: http://www.leizyb.dk/2013/04/diy-sadan-syer-du-en-opbevaringspose
    Den fik jeg ikke lige linket til i indlægget, som jeg har gjort det i de andre legetøjspose indlæg - men så kom den her :-)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Ja, det fungerer rigtig fint til legetøjsposerne hvor det ikke gør noget at det "knitrer/larmer" lidt når man tager fat i dem. Jeg har tænkt at sy en brødkurv efter samme fremgangsmåde på et tidspunkt, men der bruger jeg nok volumenvlies i stedet :-)

      Slet