mandag den 2. juni 2014

Risposer og juni måneds blogudfordring

Jeg er med i blogudfordringen i juni måned: "To-do, Ta-da" hedder den vist ;-) Den er startet hos Christina og du kan læse mere her - og være med! :-D

Jeg havde egentlig glemt det, indtil jeg læste Christinas indlæg... så nu gælder det om at få de flyvske tanker ned på papir:


  • Toilettaske/makeuppung til mig selv (jeg nægter, nægter, nægter at tage på ferie med den gamle fra start 80-erne!)
  • En gave (som jeg ikke kan afsløre endnu, da der vist læses med...)
  • Betræk til en pølse-pude til Majas træning/leg
  • Bukser til mig selv (jeg starter på syskole hos Marapytta på torsdag og glæder mig mere end til juleaften :-D)
  • Hækle blomstertæppet færdigt


Måske kommer der en spontan ting eller to til. Der er også en kreahuleoprydning og nyt sybord på vej, som godt kan komme til at tage lidt tid. Især det der med oprydningen... bliver altid opslugt af nye projekter undervejs, og glemmer oprydningen. Kender du det?

Her er en lille gave jeg syede den anden aften.

Det er til de sødeste tvillinge piger og jeg håber at de bliver glade for risposerne. 
Vi leger selv meget med vores egne risposer: kaster, balancerer på hovedet, på ryggen, på skuldrene osv. Der er mange timers sjov i sådan en stak.
Og det er en oplagt mulighed for at bruge stof rester :-)



5 kommentarer:

  1. skønne farver. dem bliver de rigtig glade for :)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se dine juni - kreationer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine - nu må vi se om jeg kan holde mig til listen :-)

      Slet
  3. Lækker juni-plan! Glæder mig til at se dem færdige. Må hellere få skrevet min egen også og få den offentliggjort, så den forpligter ;)

    SvarSlet