tirsdag den 10. juni 2014

Stofkøb i USA

Efter at have læst Annas indlæg om stofkøb i bl.a. USA, surfer jeg nogle gange på især www.fabric.com  
Det er stort.... der er ufatteligt meget stof..... Jeg kender efterhånden siden og kan finde nogenlunde de stoffer jeg ønsker, og jeg har fundet et par designere som jeg holder øje med.

For noget tid siden havde jeg fået lavet mig en indkøbskurv, men kunne ikke helt beslutte hvilket stof som ikke skulle med hjem (der var alt, alt, alt for meget ;), så jeg lod den stå - det kan man nemlig hos www.fabric.com  Eneste ulempe var, at nogle af stofferne - som jeg virkelig gerne ville have haft - var udsolgt da jeg endelig vendte tilbage.... øv!

Jeg brugte den toldberegner som Anna henviser, og det var rigtig godt (for ellers bliver jeg altid lidt overrasket over slutprisen når jeg handler "over there"). 

Sent torsdag aften i sidste uge fik jeg lavet en ordre og her tirsdag eftermiddag ankom en kasse stof til mig. Det er hurtigt synes jeg :-)
Gennemsnitsprisen blev 72 kr. per yard.

Her er nogle af stofferne:


Lidt krøllede, men jubbiiii hvor jeg synes de er skønne.

8 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte og sikke en god pris. Er vild med farverne på de to mindterste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en god pris... De to miderste er også nogle af mine yndlings... Især den orange/pink - den er så flot :-)

      Slet
  2. Tror også jeg skal have forsøgt mig derfra på et tidspunkt - det er virkelig gode priser.

    Så fint stof du har fået hjem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja priserne er gode - det er lidt farligt... ;-D

      Slet
  3. Uuuhhhhlala! Hvor er de SKØNNE! Glæder mig til at se, hvad du får skabt af de fine udenlandske stoffer! Og ja, det er farligt at surfe rundt på de rigtig store sites.....især når man er afhængig af stoffer!!! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg glæder mig også til at komme igang. Stooooor afhængighed..... :-D

      Slet
  4. Jeg er vild med dit farvevalg (som sædvanlig) hvor spændende med USA -indkøb. Jeg har ikke prøvet det endnu, men lyder som et farligt bekendtskab!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine - det kan anbefales, men det er farligt... på den dejlige måde ;-D
      Sig endelig til hvis der er behov for fif til at finde rundt - det gælder Jer alle. Jeg hjælper gerne :-)

      Slet