torsdag den 26. juni 2014

To-do Ta-daaa # 4 - toilettasker

Hvis ikke de stod på To-do Ta-daaa listen, havde jeg ikke nået de to toilettasker (så havde jeg slået bagdelen i sofaen i stedet ;). 
Men jeg ville jo gerne have dem lavet, især da vi tager på sommerhusferie lørdag. 

De er syet efter Stjernefrø's DIY, men denne gang har jeg kigget efter original opskriften hos Noodlehead, da jeg gerne ville lave to og i forskellige størrelser. Jeg har lavet "small" og "medium".

Stoffet er Amy Butler og jeg kan virkelig godt lide mønster og farve. 
Foret er lagenlærred.

Jeg har sat strygelærred på, så det stiver yderstoffet lidt af og det fungerer rigtig godt synes jeg. 

Så er jeg næsten klar til ferie :-)






13 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, hvor er stoffet fra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena :-) Det er lavet af Amy Butler og er købt hos www.malika-rosa.dk :)

      Slet
  2. De er rigtig flotte!
    - skønt stof!

    Camilla

    SvarSlet
  3. Grrr...min kommentar forsvandt!!!

    Jeg skrev vist noget a la:
    Halli Hallå du der, Madvig - du er da så viiildt produktiv både med syning og frekvensen af dine indlæg; jeg mister helt pusten og har så svært ved at følge med!!! ;-) Hehe..seriøst, super flotte toilettasker og rigtig god sommerhusferie til dig og dine :-) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Aaah, nu gik det op for mig - jeg husker, at du har skrevet 'om dig' at du arbejder med LEAN - så tror da pokker, at du får så meget fra hånden altid!!! ;-P

      Slet
    2. Ha, ha - det gælder om at eliminere spild fra alle processer - jeg gør f.eks. stort set ikke rent i nogle perioder - svæver hen over det og ind til symaskinen ;-D
      Og så skal du huske at jeg går hjemme og derfor har lidt tid midt på dagen, mens Maja sover :-) Tusind tak for dine kommentarer :-D
      Kh,
      Mette

      Slet
  4. Jeg er også helt pjattet med det sof. Superlækkert. Jeg får også og pønser på en toilettaske og dine er virkelig fine!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg har heldigvis lidt mere af stoffet, og går nu og overvejer hvordan det skal bruges - dejligt :-)

      Slet
  5. Superfine vesker! Må prøve meg på sånne en gang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi :-) Sikke en fin blog du har, med masser af skønt drenge tøj :-D

      Slet