søndag den 17. august 2014

Inspiration på Pinterest

Jeg har været i kontakt med Sharon, som er kvinden bag www.zonen09.com
Der arbejdes på at oversætte flere af hendes mønstre til engelsk, så hold øje, de af Jer som kunne være interesserede.

Indtil da kan du følge med på zonen09's Pinterest Customer Reviews Board, hvor der er mange fine modeller af både skjorter, bukser, jakker og bluser. Og ja, mine hænger der også :-)


En glad dreng startede i 1. klasse, mandag i denne uge.
 (meget langhåret, men han vil bare ikke klippes, og vi synes også han ser dejlig ud m langt hår - især nyvasket langt hår ;-)

For god ordens skyld må jeg hellere nævne at hverken dette, eller andre af mine indlæg er sponsorerede. Kun et udtryk for min egen mening.



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Your welcome :-) So much good inspiration at the Pinterest Board :-)

      Slet