mandag den 25. august 2014

Mønstre til salg

Oprydningen herhjemme fortsætter og efter at have gennemgået mine mønstre har jeg fundet denne bunke frem, som må videre til nye hænder, hvor de kan skabe glæde. 
Alle møsntrene er brugte, men langt fra slidte. Nederst har jeg lagt billeder ind af et par gamle blade som er fundet i genbrug - jeg bruger dem ikke og de er gratis efter først-til-mølle princippet. Håber at en anden kan få glæde af dem :-)

Du kan afhente i Værløse, ved Nordhavn st, eller selv betale portoen.

Skriv en mail på mette@madvig.dk hvis du gerne vil købe.
Jeg giver rabat, hvis du køber en stak ;-)


1. Minikrea spencer, 25 kr - SOLGT


2. Minikrea bodysuit, 0-9 mdr, 25 kr - SOLGT


3. Minikrea posebuks, 0-9 mdr, 25 kr - SOLGT


4. Minikrea posebuks, 1/2 - 3 år, 25 kr - SOLGT


5. Minikrea tunika, 1/2 - 3 år, 25 kr - SOLGT


6. Minikrea posebuks, 4-10 år, 25 kr - SOLGT


7. Minikrea cirkel nederdel, 1/2 - 3 år, 25 kr - SOLGT


8. Ottobre Magasin 4/2011, 30 kr - SOLGT


9. Ottobre Magasin 1/2012, 30 kr - SOLGT


10. Ottobre Magasin 3/2011, 30 kr - SOLGT


11. Homemade Ulrikke mønster, 15 kr


12. Homemade Fernanda mønster, 15 kr - SOLGT


13. Onion Sweat-shirts mønster, 25 kr - SOLGT



14. Bog: Sy og forny, 25 kr - SOLGT


15. Strikkehæfte fra Femina, gratis


16. Mønsterjournal fra 1948 med mange fine billeder (og uden mønstre øv-øv, I know), gratis - HAR FUNDET ET NYT HJEM


17. Femina babystrik, gratis


18. DROPS strikke og hækle magasin, gratis - HAR FUNDET NYT HJEM


6 kommentarer:

  1. Hej Mette. Jeg vil gerne købe dine Ottobre blade og onion 5024 sweat-mønster-har du prøvet at sy det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine, Det er dejligt :-) Nej, jeg har ikke prøvet Onion mønstret.. og må sande at da det har ligget længe og ikke rigtig trækker i mig, så må det videre til andre som har lyst. Jeg kan bare tage det med når vi ses?

      Slet
  2. hej Mette
    jeg vil gerne købe minikrea posebuks 4-10 år og bodysuit 0-9 mdr
    mvh Marianne Thomsen

    SvarSlet
  3. jeg vil rigtig gerne have den gamle mønsterjournal. den skal sendes - hvad koster det? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sandra, Den er din :-) Send mig en mail så finder vi ud af det praktiske (mette@madvig.dk)
      Kh
      Mette

      Slet
  4. Hejsa
    Jeg vil meget gerne købe Fernanda buksedragt mønsteret. Send email til hersom@mil.dk med MobilePay nummer eller kontonummer og pris på mønster+porto :-)

    SvarSlet