lørdag den 13. september 2014

Tæppe status

Når der hækles firkanter til bunke, må jeg indimellem have dem ud på gulvet for at få en fornemmelse af fremdriften og det færdige resultat. 

Tanken er at det skal være et regnbuetæppe og opskriften er herfra.
Jeg afventer nye farver i Engleulden her til efteråret. Det skal gerne ende med 140 lapper og lige nu har jeg omkring 100...

Tror jeg kommer til at bruge en del tid på at placere lapperne, når jeg har alle "i hus" - det kan jo gøre på mange måder....

Dejligt med efterår, som er en skøn hækle tid - men hey, det er hele året jo...;) 





6 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare fint ud...lækkert at det ikke er symmetrisk, men mere tilfældigt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver spændende at få lagt det endeligt op - mulighederne er jo uendelige, så mon ikke jeg kommer til at skulle bruge et par timer, og en god kop kaffe på det? ;-)
      Tak for din kommentar Anne :-)

      Slet
  2. Det ser rigtig godt ud, dejlige farver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette :-) Garnet er en fornøjelse og farverne ligeså.

      Slet
  3. Det er godt nok flot, glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør min dreng også - tæppet er til ham og han spørger ofte: Hvornår er mit tæppe færdigt mor! Tak for din kommentar Anja :-)

      Slet