onsdag den 31. december 2014

Strikket Beanie

Jeg slutter året med første strik i mange-mange-mange år fra mine hænder.
Det er Bob's Beanie fra Meraki og garnet er et ekstra nøgle Engleuld i Jeans blå og en bunke rester.
Størrelsen er 8-10 år og da Nicolai er 7 1/2 år, er den lige det største, - men hellere for stor end for lille. Han er glad for den, og det handler vist også om, at det der lidt posede look er helt fint samt at huen hjælper med at holde styr på det efterhånden ret lange hår.

Rigtig godt nytår til Jer





4 kommentarer:

  1. Hvor er den sej :) og sejt gået at du har strikket igen efter års pause, måske jeg også snart skulle prøve igen, har strikket som helt ung (dog ikke med stort held, hi hi :) )

    Godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina Viki :-) Der er helt sikkert en bunke fif jeg mangler og nogle steder ser den meget hjemmelavet ud! :-D Men det var rigtig hyggeligt og jeg skal snart igang med et lidt større strikkeprojekt

      Godt nytår :-)

      Slet
  2. Helt igennem ultra-sej! ;-)

    SvarSlet