søndag den 8. februar 2015

Swing Skirt

I går fik jeg syet en nederdel efter et Compagnie M mønster: Swing Skirt. Jeg kan rigtig godt lide mønstret, der er mange muligheder for stof- og farvekombinationer.

Den er str 4 år så den kommer til at hænge og vente på at Maja når den alder. Jeg overvejer at sprætte oplægningen på det gule retro op, og skifte til en gul tråd. Det ville nok være pænest..

Nederdelen er syet i en rest brun babyfløjl og retro stof - begge fra lageret. Jeg kan rigtig godt lide den brune og orange farve sammen :) 




4 kommentarer:

  1. Så fin! Og det er dine Asger jakker sørme også, lækkerhed så det gør noget.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt, Mette! Måske jeg kan hente inspiration til mine egne nederdele (hvis de nogensinde bliver en realitet!) her.... :-D KH L

    SvarSlet