fredag den 29. maj 2015

Flere Klavs cardigans

Fik sat knapper i hele tre Klavs cardigans i går aftes hos Line - to til mig selv og en str 3 år, til Maja. Stoffet er økologisk sweat fra Nosh, som jeg har omtalt i det her indlæg.
Farverne er lys grå (med liberty stofknapper), mørk gul (med "guld" knapper) og blå (med blå blomstret stofknapper).

Jeg kan rigtig godt lide at have flere af samme stykke tøj, når det er noget jeg trives i.
Har du det mon ligesådan?

Vi håber på godt vejr i weekenden hvor vi skal male brædder til udhænget på vores nye tag :)






10 kommentarer:

  1. Jeg elsker også at gave flere af de gode ting. Jeg har f.eks. 2 Klavs'er og 4 ens bukser fra Noa Noa, så er der chance for at der altid er et rent par...

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - ja det er smart :-)))

      Slet
  2. Hvor er de fine! Jeg kan især godt li' den gule cardigan, og så kan jeg i øvrigt også godt li' at have flere eksemplarer/varianter af det tøj, jeg er særligt glad for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina :-) Ja, det giver jo egentlig ret god mening - det er nok bare fordi jeg har syet 4 cardigans den seneste tid.. :-)

      Slet
  3. De er så flotte alle 3 :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine, Mette :-) Jeg har også en tendens til ubevidst at købe tøj der minder meget om hinanden når der er noget jeg er glad for og som klæder mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line - ja, det giver jo god mening :-)

      Slet
  5. De er godt nok også fine, især den karrygule, lige mig.
    Jeg har det jo også sådan når jeg syer kjoler, bruger helst det samme mønster som jeg ved klær mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie, jeg er glad for den karrygule og har den på lige nu :-)
      Du syer jo simpelthen SÅ mange skønne kjoler som klæder dig enormt flot :-))

      Slet