fredag den 3. juli 2015

En "ommer"....

Nogle gange går det bare ikke som planlagt...

Jeg har strikket intensivt på min "Langeland" cardigan de seneste uger, og ja, jeg er jo ret nybegynder udi strikkeriet, hvilket måske er grunden til, at jeg ikke anede uråd før jeg var klar til at strikke halsrib...suk.



Det viste sig, at jeg har ALT-ALT-ALT for mange masker på pinden, så et eller andet er gået galt undervejs. Præcis hvad, er mig stadig en gåde - jeg har talt, læst opskrift og regnet... og lige blank er jeg stadigvæk..øv-øv.

Nu får den en pause indtil min strikkekyndige mor kommer på besøg om et par uger. Så håber jeg at vi i fællesskab kan løse gåden....

Heldigvis har jeg andet garn liggende og er gået igang med en børnebluse - og det går ganske fint (indtil videre...)

God weekend :-)


2 kommentarer:

  1. Øv øv øv! Det er simpelthen det værste! Håber, at I finder fejlen og at du ikke må trævle alt for meget op - for den der super flot ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte :-) Tror jeg bliver nødt til at finde noget virkelig god chokolade når jeg skal trævle op... eller går det vist ikke ;-)

      Slet