søndag den 26. juli 2015

Mia Maia handmade

I løbet af foråret har jeg arbejdet med at starte en lille hobbyvirksomhed op, med navnet Mia Maia handmade.

Jeg elsker at sy og har flere ideer og lidt mere sykapacitet, end jeg selv og mine børn har brug for. Og derfor har jeg valgt at starte en webshop på www.etsy.com

Jeg blev overordentlig glad da Anna Svenning tilkendegav at vi kunne lave en licens aftale, hvor jeg må benytte mig af hendes LaRaLiL mønstre. Jeg synes Anna laver nogle skønne mønstre med LIVA, LUNA og LARA kjolerne. Der er plads til bevægelse og leg for børnene i de behagelige jersey kjoler, og der er plads til farveleg for den kreative hjerne.


Jeg vidste, at jeg ville forsøge kun at bruge økologiske stoffer - det er i første omgang også blevet til OEKO-TEX stoffer, som for mig er det næst-bedste valg. Jeg har forsøgt at holde mig til miljørigtige og økologiske valg hele vejen igennem. Det skriver jeg mere om en anden dag.

Jeg er så heldig, at der i vores omgangskreds, er en pige som ELSKER kjoler og hun ville gerne prøve at være model. Det klarede hun virkelig flot, og min veninde Pia tog de fantastiske billeder (hvilket ikke er min stærke side...).

Nu er de første kjoler klar på Etsy og jeg er spændt på, om der mon findes kunder til kjolerne. Etsy er et stort sted, så jeg skal selvfølgelig have gjort opmærksom på MiaMaia handmade.

Du kan klikke ind på webshoppen via link i øverste højre hjørne af bloggen.







12 kommentarer:

  1. Stort tillykke det virkelig sejt gået ☺️

    SvarSlet
  2. Flotte klær og det er supert at du bruker økologiske tekstiler. Masse lykke til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-) Det økologiske er vigtigt for mig

      Slet
  3. Held og lykke med projektet! :)

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det spændende :-) Det er nogle rigtig fine kjoler du har lavet. Jeg er sikker på der er kunder. Pøj pøj med din hobbyvirksomhed :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line - det er jeg glad for du synes :-) Det er lidt af en udfordring at finde økologiske stoffer hvor farverne passer godt sammen, men jeg synes også det er lykkedes godt.

      Slet
  5. Sikke dog et spændende projekt! Kjolerne er virkelig skønne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-) Det er jeg glad for at høre :-)

      Slet
  6. Altså Mette - hvor er det bare stærkt gået! Sådan! Skønne, farvestrålende kvalitetskjoler i ØKO-stof. Det bliver da ikke meget bedre :-) Jeg ønsker dig det allerbedste med 'projektet' - håber inderligt at det bliver en stor succes :-)

    KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lilly, Tusind tak for din dejlige kommentar. Jeg håber det kommer til at gå bare nogenlunde :-)
      Kh
      Mette

      Slet