søndag den 9. august 2015

Drengeskjorte af genbrugstof

I morgen starter vores hverdag igen og Nicolai starter i 2. klasse... jeg kan ikke helt forstå hvordan det kan gå så hurtigt...

Jeg har syet en skjorte til ham af en herreskjorte, fundet i genbrug (til 25 kr). Her til aften pakkede han skoletasken og vi fandt tøj frem til imorgen - og så nåede jeg lige at få taget en stak billeder af ham i skjorten. Ikke helt let at få ham til at stå stille - men det er et ret fint billede af, hvor han er lige nu: fuld fart frem! :)

Jeg har taget billeder af hvordan jeg har klippet herreskjorten op, og de kommer på bloggen i morgen, hvis andre skulle have lyst til at sy børneskjorter :)














3 kommentarer:

  1. Skønne billeder af en dejlig krudtugle! :-) Lige som det skal være! Dejligt at I er helt klar til i morgen - ja, det går (alt for) stærkt med 'de små'! Håber han får en skøn og spændende start på 2. skoleår!
    Lækker skjorte - og fantastisk med genbrugskonceptet. Jeg vil se meget frem til en gennemgang af, hvordan man 'lige' transformere sådan en større skjorte til en mindre en af slagsen :-)))) Tak for din søde kommentar hos mig, Mette <3 KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Pssst: sæt lige et 'r' på 'transformere' ovenfor. Det gik lige lidt for stærkt, da der er MEGET lidt batteri tilbage på den bærbare! HAHAHA!

      Slet
  2. Wow, den er vel nok blevet fin! Glæder mig til at se, hvordan du har transformeret - for det kunne da godt være, at man skulle prøve noget lignende en dag. ;)

    SvarSlet