søndag den 30. august 2015

Sommermarked

Jeg har været på sommermarked i dag, med mine Mia Maia handmade kjoler, nederdele og elefanter. Der har været travlt den seneste uges tid, med forberedelser - og så har begge børn og min mand været syge. Fredag eftermiddag måtte jeg erkende at nu stod jeg nok for tur...øv. Lørdag blev tilbragt i sengen, og her til morgen var jeg ikke meget værd. Et bad, et par piller og en god portion vilje, hjalp dog, og jeg kom afsted.

Sommermarkedet foregik hos en lille café i vores naboby, et hyggeligt sted, med en lille butik med brugskunst, lidt tøj og andet godt. Fremadrettet kommer jeg til at have et par Mia Maia handmade kjoler hængende i butikken og jeg er spændt på hvordan de bliver modtaget.




Det er ret nyt med sommermarked ved cafeen, og desværre var der ikke så mange besøgende - til gengæld var der andre mennesker med boder og vi havde det hyggeligt sammen. Vi fik snakket en masse om produkter, hvordan man kan være selvstændig/deltidsselvstændig, prøve ting af og gøre sig erfaringer, erfaringer med diverse markeder, prissætning af produkter, at støtte og at opbygge noget i lokalsamfundet. Mange spændende emner, så til trods for, at salget var begrænset, har jeg haft en rigtig fin dag.
I aften sidder lander jeg i sofaen med strikketøjet i hænderne - og falder måske i søvn :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor spændende, Mette! Dejligt at du havde en hyggelig dag trods den lidt 'uheldige' start (håber I alle er ved at være på toppen igen derhjemme?) - håber at du får stor succes med at have udstilling i butikken og også har høstet gode netværksforbindelse. Forhåbentlig bliver det med tiden en stor og tilbagevendende succes med det fine marked - elsker den slags!

    PS. Skønne elefanter!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lilly :-) Det var nemlig en rigtig hyggelig dag, og vi er alle ved at være friske igen :-)

      Slet
  2. Sikke dog en skidt start. Men godt at pillerne kunne hjælpe og du kom afsted. Håber at salget i butikken bliver lidt bedre end markedet i dag. Men sådan er det jo, når noget nyt skal startes op :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja pillerne hjalp heldigvis :-)) Jeg tænker at man skal have lidt tålmodighed, lidt ligesom at starte en blog op - der skal arbejdes for det og det tager lidt tid :-)

      Slet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud. Mit hjerte banker jo også for den slags sommermarked-salg, med alt hvad der hører med af hygge og god stemning :-) Og virkelig flotte ting du har med!

    SvarSlet