tirsdag den 1. september 2015

To-do Ta-daaaa september 2015

Jeg har meldt til To-do Ta-daaa i september måned, som er startet af Helle med bloggen Belladotte og Linda med bloggen Boldreels kreative hjørne. Det er altid motiverende at deltage i bloginitiativer, synes jeg, og inspirerende at se hvad andre får lavet.


Da jeg startede bloggen her, tror jeg at Instragram var ved at komme godt igang, så jeg har nok aldrig helt oplevet "de gode gamle krea-blog dage". Jeg er også på Instagram (madebymadvig) og synes det er et rigtig fint sted, med masser af inpsiration - men jeg mener at blogs kan noget andet, fordi der er mulighed for langt flere ord og billeder - der er mulighed for at gå mere i dybden. Udfordringen, synes jeg - og her er jeg nok ikke helt alene - er, at få taget billeder og skrevet indlæggene. Så for mig er det fint med motivation til at få lavet indlæg.

Nå, tilbage til to-do, ta-daaa, min liste er noget i retning af:
 - to sofa puder til vores ny indkøbte (brugte) sofa
 - efterårsbukser til Maja
 - en efterårs tunika kjole til mig selv
 - en sweatshirt til Nicolai med hætte
 - helst færdiggøre to strikkeprojekter: en cardigan til Maja og en til mig selv
 - tilrette 2 stk genbrugstøj til mig selv
 - status på mit "ny garderobe i 2015" projekt






7 kommentarer:

  1. Det skal nok blive en god måned og kender godt det du skriver med ikke at kende de kronede dage ...

    SvarSlet
  2. Spændende TO-do liste.. er spændt på din genbrugstøj og på tøjet til børnene..

    jeg er ret misundelig over det mønster du har brugt til de kjoler du havde med på markedet.. de gule er altså et fedt snit..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg har været så heldig at finde en del godt genbrugstøj på det sidste, som oftest skal det rettes lidt til :-)
      Mønstret kan købes i Annas tictail butik - det er et LaRaLiL mønster.

      http://annasvenning.tictail.com/product/sampak-lara-luna-og-liva-mønstrene

      Jeg har bare lavet en af modellerne uden ærmer.
      Og for god ordens skyld må jeg hellere nævne at jeg har en aftale med Anna om, at jeg må bruge hendes mønstre til salg :)

      Slet
  3. skønt du er med på en omgang todo og dejlige liste :-)

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt at du også deltager :-) Glæder mig til at følge med!
    Jeg mærkede første gang i Blogland, da MySpace og senere Facebook kom...der forsvandt en del mennesker fra Blogland. Mig selv inklusive - selvom jeg (heldigvis) holdt min blog åben. Nu er jeg pt. ved helt og holdent at afvikle gamle sociale medier profiler. Orker ikke at have så mange identiteter... ét sted må være nok ;-) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Læs: stedET er naturligvis Blogland! ;-)

      Slet
  5. Du kommer ikke til at kede dig ser det ud til :-) God arbejdslyst!

    SvarSlet