mandag den 2. november 2015

Klar - parat - strik!

Søndag eftermiddag så vi finalen af Den store Bagedyst. Børnene elsker det, og da det vises efter deres sengetid, ser vi det som regel i weekenden. Ofte strikker jeg imens, og Nicolai kommenterer altid, at næste gang må programmet hedde: Den store Strikkedyst. Kan I se det for Jer: strikkende mennesker der dyster i huer med mønster og diverse strikketeknikker, mens sveden og vablerne springer frem - haha.

I oktober mærkede jeg rigtig effekten af kun at strikke på en ting ad gangen - det var effektivt! Og nu er jeg så igang med fem strikketøjer på en gang.... ved ikke helt hvad der skete for mig der...

Uanset, så må jeg vist bare se at komme igang :-)


7 kommentarer:

  1. De har prøvet at lave den store strikke dyst. Det var ikke en succes så vidt jeg ved. :)

    SvarSlet
  2. Tv syd kører nu 2. Sæson af den store strikkedyst...den kan streames på nettet :-)

    SvarSlet
  3. Hvis du ikke kender Den Store Strikkedyst, så bør du se det :)
    http://www.tvsyd.dk/den-store-strikkedyst/den-store-strikkedyst-saeson-2-78#player

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kan siges rigtig meget om det program - det gør Dybvad blandt andet på Zulu! Men jeg synes nu, at det er ganske fin underholdning, når man har lyst til lidt let og godt strikke-tv

      Slet
    2. De klip Tobias Dybvad viser fra programmet er i hvert fald hylende morsomme ;)

      Slet
  4. Tak Johanne, Anne og Dorte - jeg vidste ikke at det fandtes, ha-ha. Har lige været inde og smug-kigge lidt - ved ikke helt om det fænger .... :-)

    SvarSlet
  5. Ville skrive det samme som de tre damer for oven... Er ikke selv faldet for fristelsen til at se det.
    Jeg kender kun for godt det med at have flere garn projekter i gang. Når jeg afslutter ét for jeg som regel startet to nye op... Det hyggelige er at så blir man ik så træt af der enkelte ;-)

    SvarSlet