fredag den 5. februar 2016

Små ændringer og en farvning

Da jeg i slutningen af december lavede listen med nyanskaffelser i 2015, var det lidt af en øjenåbner for mig - for der var kommet meget nyt i garderoben, og til trods for det, havde jeg stadig følelsen af at jeg skulle have mere tøj. Den lange liste, fik mig til at tænke mig om en ekstra gang, og at jeg må bruge det jeg har, før jeg begynder at overveje at anskaffe mig andet. 

Billedet her er en kjole jeg købte i genbrug tilbage i maj/juni sidste år. Den skulle have nye knapper, og hang derfor på en bøjle og ventede.... Nu har den fået en farvning, så den er blevet mørk brun, og nye knapper. Jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet. 



Træ knapperne kommer fra den cardigan jeg strikkede i efteråret. Den blev lidt "tung" med de store og mørke træ knapper, og derfor skiftede jeg i til stof knapper med Liberty print. Det skifte er jeg også rigtig godt tilfreds med. 




To små ændringer, som gør at jeg nu er glad for begge. 


6 kommentarer:

  1. Vildt! Man kan næsten ikke se at det er den samme kjole på de 2 billeder - den er blevet virkelig fed :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er muligvis også mine fotoevner som påvirker, men ja, den er meget forandret :-)

      Slet
  2. Det ser virkelig fint ud med de lettere stofknapper! Flot set at der skulle en sådan ændring til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ditte :-) Jeg overvejede dem fra starten, men var også fristet af træ knapperne. Heldigt for mig, passer de nu fint til kjolen ;-)

      Slet
  3. Super gode ændringer Mette. Liberty gør kun noget godt for tøj :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig :-) Det har taget lidt tid for mig, men nu er jeg vist ved at være Liberty fan :-)

      Slet